Wervikse Wandelsport Vereniging vzw

Zomerreis 2024 BAD Hofgastein, oOSTENRIJK  MET Intersoc.

Onder het motto ‘Never Change a winning team’, kiezen wij voor onze zomervakantie van 2024, opnieuw voor Intersoc. De reispartner die ons de afgelopen 6 jaar nog nooit heeft teleurgesteld.

Met haar gekende charme-formule, biedt de organisatie ons iedere dag een programma met meerdere wandelingen aan, elk met hun eigen moeilijkheidsgraad. Dit biedt iedere medereiziger de mogelijkheid zijn vakantie naar eigen wens in te vullen: van een rustige hotelvakantie tot een sportieve bergvakantie. Neen... deze keer niet Zwitserland, maar Oostenrijk.
Net als de voorbije jaren wordt dit een busreis, met vertrek en aankomst in Wervik en Geluwe. Je bent dus als het ware aan je voordeur afgehaald. Nieuwigheidje dit jaar: op de heenreis voorzien wij een tussenstop.

Periode: van woensdag 12 juni tot en met vrijdag 21 juni 2024.
Busreis: luxe-autocar, afstand: 1115km (met tussenstop op heenreis!)
Verblijf: Intersoc-hotel Astoria, Salzburger Str.24, 5630 Bad Hofgastein
Prijs: €1.417 (verblijf in tweepersoonskamer) - 1.620 (verblijf in single)

Inbegrepen: Verblijf in volpension met zowel Belgische als lokale Oostenrijkse specialiteiten op het menu. De dranken zijn all-in. Dagelijks gratis toegang tot een enorm zwem- en wellnessparadijs. Maak gratis gebruik van de kabelbanen.(Gratis RegioPas)

Tussenstop in Ulm (775km)

Wij onderbreken de heenreis met een tussenstop in het gezellige Duitse stadje Ulm, waar we in het ‘Seligweiler’ hotel overnachten. Daar kunnen wij van een heerlijk avondmaal (driegangenmenu + drankenforfait) genieten. 's Anderendaags, na het ontbijt verkennen wij de stad. De Munsterkerk in Ulm heeft de hoogste kerktoren ter wereld! In de historische binnenstad wandelen we langs karakteristieke vakwerkhuizen, door smalle steegjes, en over romantische bruggetjes. Donderdag, na het middagmaal zetten we de reis verder naar ons Intersoc hotel in Bad Hofgastein, Oostenrijk.

Annulatie

• Tot vier maanden voor afreis: verblijf kosteloos volledig annuleren
• Binnen de vier maanden tot 45 dagen voor afreis: 30 euro per vakantiegast
• 45 dagen voor afreis tot afreis: 60 euro pervakantiegast
• De annulering is kosteloos bij aanlevering van een medisch attest of bij overlijden van een familielid tot de tweede graad

Inschrijven en info

Bijkomende info kan via telefoon 0472 66 41 32 of via het nieuwe e-mail adres info@wsvwervik.onmicrosoft.com of via het contactformulier op onze website. Aarzel niet, de plaatsen zijn beperkt, en werden in het verleden snel ingevuld.
Het inschrijvingsformulier vindt u onder 'documenten'. Stuurt die ingevuld naar info@wsvwervik.onmicrosoft.com. Pasquien verzamelt alle formulieren en bezorgd die aan Intersoc, die u vervolgens een verzoek tot betalen van het voorschot alsook de eindsom (op latere datum) zal toesturen. Hou dit document in ieder geval bij!

Links: Intersoc